Friday, November 23, 2012

मेरो मुटु




मलाई थाहा छ तिमी आफ्नै दुनियामा खुसी छौँ,
आफ्नै संसारमा रमाइरहेका छौ ।
मलाई यो पनि थाहा छ तिमीले सवै पुराना दिनहरुलाई विर्सी सक्यौ ।
अँह, तर म सक्दिन विर्सन ति रमाइला क्षणहरु, ति रमाइला मेरा अतित
जसले,
जसले आज मालई यो दुनियाँ वुझ्न सिकायो,
समस्या संग जुध्न सिकायो,
मायामा यि र यस्ता दिनहरु पनि आउँदा रहेछन्, भनेर सर्तक हुन सिकायो ।
धन्यवाद छ तिमीलाई,
म वाट टाढा भै दिएको मा आँखाले नदेख्ने ठाउँमा गैदिएकोमा ।
सोच्थे तिमी विना पनि म वाँच्न सक्छु र <
तर,
तर परिस्थिती अर्कै हुँदो रहेछ सोच्दा र भोग्दा एकदमै फरक ।
धेरै सोच्थे म तिम्रो वारेमा
तिमी मेरो मुटु हौ,
अँह, त्यो मेरो भ्रम रहेछ,
भनाइको मतलव तिमी केही थिएनौ पनि भन्दिन मेरा लागि,
थियौँ शरिर भित्रै कुनै अंग वनेर
तर मुटु होइनौ रहेछ,
किनकी,
किनकी मेरो मुटु""""' फेरी जोड जोडले धड्किदै छ,
अर्कैको नाउँमा,
खुल्ला यो आकाशमा,
धकधक धकधक धकधक ============

1 comment: